Kobiece choroby układu moczowego

by | 17 lipca 2016

Zapalenie pęcherza moczowego objawy

Jeżeli trafiłaś na naszą stronę to znaczy, że prawdopodobnie potrzebujesz pomocy specjalisty w leczeniu schorzeń urologicznych. Nawet z pozoru niegroźne zapalenie pęcherza moczowego, gdy nieleczone może rozwinąć się w poważną chorobę. A przecież wystarczy w razie wystąpienia niepokojących objawów umówić się na wizytę do dobrego urologa. Nie czekaj, sprawdź jakie objawy daje zapalenie pęcherza moczowego. Zapomnij o wstydzie i pomyśl o własnym zdrowiu. Problemy urologiczne są jednymi z najczęściej diagnozowanych w społeczeństwach rozwiniętych, dlatego też nie powinny być tematem tabu, a czymś zupełnie normalnym, bo cierpi na nie wiele osób, w różnym wieku, różnej płci czy narodowości.

Leczenie nietrzymania moczu

Do naszego urologa kobiety najczęściej zgłaszają się z problemem jakim jest nietrzymanie moczu. Szacuje się, że na NTM cierpi średnio 1 na 10 kobiet! Leczenie tego schorzenia jest często trudne i trwa miesiącami, zwłaszcza gdy choroba jest mocno rozwinięta. Specjaliści namawiają więc, by w przypadku utrzymujących się objawów takich jak: oddawanie moczu częściej niż raz w ciągu nocy, czy też brak możliwości zatrzymania strumienia moczu koniecznie umówić się na wizytę do urologa, który przeprowadzi z pacjentką wywiad, wykona niezbędne badania jak choćby USG układu moczowego i zaleci odpowiednie leczenie. Skutki nieleczonego NTM mogą być opłakane, w skrajnych przypadkach chore popuszczają nawet w pozycji stojącej, co zmienia ich życie w koszmar i eliminuje z jakiegokolwiek życia towarzyskiego i zawodowego.

Zapraszamy Cię do naszego gabinetu, gdzie zostaniesz przebadana przez doskonałego lekarza-specjalistę. Mimo wstydliwego tematu u nas poczujesz się komfortowo, zarówno psychicznie jak i fizycznie.