Ból jądra przyczyny leczenie

Ból jądra leczenie Warszawa

Ból jądra to jedna z częstszych dolegliwości z jakimi przychodzą do nas pacjenci.
Dobry urolog to osoba, która nie tylko przeprowadzi wywiad z pacjentem i wykona badanie USG jąder, na podstawie którego postawi trafną diagnozę. To ktoś, kto dotrze do pacjenta i spowoduje, że ten będzie czuł się komfortowo w trakcie wizyty – aspekt psychologiczny też jest bardzo ważny, zwłaszcza że problem związany z bólem jądra i jego leczeniem, większości osób wydaje się wstydliwy – na szczęście nie u nas w gabinecie. Przyjmujemy w naszym gabinecie pacjentów z całej Warszawy i okolic. Nie brakuje też osób, które przyjeżdżają specjalnie z innych miast. To wystawia naszemu gabinetowi jak najlepszą opinię w środowisku.
Zapraszamy wszystkich panów, którzy odczuwają ból jądra. Leczenie można rozpocząć tylko po postawieniu precyzyjnej diagnozy, dlatego jeżeli zajdzie taka konieczność urolog wykona nieinwazyjne badanie USG jąder, bez dodatkowej
dopłaty.

Ból jądra przyczyny

Ból jąder może wynikać z urazu mechanicznego, np. uderzenia, nawet piłką w trakcie meczu z kolegami. Może być również spowodowany noszeniem nieodpowiedniej bielizny, która uciska mosznę i znajdujące się w niej jądra. Chodzenie w ciasnych spodniach w kroku też się zdarza u pacjentów i może stanowić przyczynę bólu. Jeżeli więc po zmianie garderoby ból jądra nie mija, należy się zgłosić do dobrego urologa. To wcale nie musi być rak jądra, równie dobrze przyczyną może być stan zapalny lub żylaki powrózka nasiennego – stąd właśnie może brać się ból jąder. Leczenie zostaje wdrożone po przeprowadzeniu badania USG jąder.Zdarzają się sytuacje, że samo badanie na ultrasonografie nie daje jednoznacznej odpowiedzi i lekarz – specjalista urolog zleca badania dodatkowe. Dobry urolog zawsze powinien wziąć pod uwagę wszystkie możliwości.

Leczenie bólu jądra – gdzie w Warszawie?

Jeżeli trafiłeś na tę stronę z powodu innego problemu urologicznego niż ból jądra, to również możemy Ci pomóc. Ogromne doświadczenie naszych urologów powoduje, że nasi pacjenci mogą liczyć na diagnozę i leczenie zapalenia prostaty, leczenie raka prostaty, leczenie nerek, leczenie chorób układu moczowo-płciowego, w tym także leczenie raka pęcherza moczowego, leczenie raka prącia, leczenie nietrzymania moczu i innych schorzeń układu moczowo-płciowego. Wierzymy, że jesteś odpowiedzialnym mężczyzną i jeżeli cokolwiek Ci dolega, to zaufasz naszemu doświadczeniu i dasz sobie pomóc.