Krótkie wędzidełko leczenie-przyczyny

Krótkie wędzidełko leczenie

Wędzidełko to fałd skóry umiejscowiony między dolną częścią żołędzi, a napletkiem. Problem pojawia się wtedy, gdy wędzidełko jest za krótkie i utrudnia bądź uniemożliwia całkowite zsunięcie napletka konieczne jest przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego. Bagatelizowanie problemu, to nie tylko skazywanie się na marnej jakości stosunki płciowe, ale także narażanie penisa na dalsze dolegliwości – często dochodzi do naderwania krótkiego wędzidełka, pojawia się obfite krwawienie. W przypadku wielokrotnego naderwania wędzidełka blizny w tym miejscu potęgują dolegliwości bólowe.

Przyczyny krótkiego wędzidełka

Czynnikami odpowiedzialnymi za zbyt krótkie wędzidełko są przede wszystkim urazy i przebyte stany zapalne. Wędzidełko może być również wadą wrodzoną. Bez względu jednak na przyczynę zbyt krótkiego wędzidełka konieczne jest jego zoperowanie. Nie jest to zabieg niebezpieczny, ani skomplikowany, ale o tym za chwilę.

Krótkie wędzidełko objawy

Często osoby które mają problem ze ściągnięciem napletka nie wiedzą, czy winne takiemu stanowi rzeczy jest zbyt krótkie wędzidełko, czy stulejka. W związku z tym ważne żeby z tym problemem przejść się do dobrego urologa, najlepiej takiego który równocześnie specjalizuje się w plastyce wędzidełka i stulejki. Objawem, który powinien zaalarmować każdego mężczyznę, że coś z jego penisem jest nie tak to ból, który pojawia się przy próbie ściągnięcia napletka, zwłaszcza podczas wzwodu, gdy wędzidełko jest napięte. Każdorazowo naderwane wędzidełko długo się goi, a powstałe w wyniku tego blizny skutkują skracaniem wędzidełka. Zdarzają się także przypadki zerwania wędzidełka, co objawia się ogromnym bólem i krwawieniem u spodu żołędzi. Zbyt krótkie wędzidełko może być przyczyną problemów psychicznych, takich jak obniżenie nastroju, zaburzenia snu, depresja, a nawet skłonność do agresji.

Plastyka krótkiego wędzidełka, czyli leczenie

Krótkie wędzidełko to nie jest niestety problem, który sam przejdzie. Jedynym rozwiązaniem jest wizyta u dobrego urologa, który oceni czy faktycznie wędzidełko trzeba przedłużyć operacyjnie – nazywa się to plastyka krótkiego wędzidełka. W naszym gabinecie przyjmują życzliwi lekarze, którzy specjalizują się w rozwiązywaniu tego męskiego problemu, który może mieć ogromny wpływ na dalsze życie. Im szybciej przeprowadzi się plastykę krótkiego wędzidełka, tym lepiej. Zabieg wydłużenia wędzidełka polega na nacięciu go, a następnie zszyciu. Takie posunięcie wydłuży wędzidełko i je wzmocni. Zabieg najczęściej przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym. Po zabiegu konieczna jest około miesięczna abstynencja seksualna – chodzi o to, by wędzidełko prawidłowo się zagoiło.

UROLOG Warszawa Żoliborz Twardowska 3

Telefon: 22 300 1566

Wyślij sms o treści UROLOG  na numer tel 501205303 a w odpowiedzi otrzymasz sms zwrotny z najbliższym wolnym terminem.

Sprawdź

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości